MATTE NATIONELLA

Jag höll nyss på och fixade lite med designen på bloggen men det blev bara skit så jag tog tillbaka min gamla design. Tur att jag hade sparat den som backup! Ni som inte har gjort det med eran bör verkligen göra det, det är så lätt hänt att den förstörs eller cpar!

Dagen har verkligen gått upp och ner gällande om den varit bra eller dålig. Jag vaknade redan vid fem idag och var på väg ner i duschen, men så såg jag vad klockan var och hon var ju på tok för lite. Jag brukar inte gå upp förens en timme senare, så jag la mig och somnade om igen. När jag kom till skolan hade vi matte nationella och det gick verkligen SKITDÅLIGT. Jag satsar på mvg i matte men det kan jag ju bara drömma om nu. Fan också. Bara att ta nya tag på provet imorn och hoppas att det går bättre så jag i alla fall kan rädda ett vg. Det värsta är att alla andra lyckades hitta rätt tal utan jag, himla tur. :(

Nu ska jag svara på lite kommentarer för det ligger jag verkligen efter med!

Kommentarer
Postat av: http://glitterandbling.blogg.se

svar: det är nog calzone :) sj?

2008-05-29 @ 20:02:39
URL: http://glitterandbling.blogg.se
Postat av: Sandra

Åh vad skönt att höra :)
Min har också varit bra, lite trött bara.

2008-05-29 @ 21:13:55

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback