EN JALLE, ETT LÅNGT LOPPIS OCH EN FRAMTIDSDRÖM

Vi ska göra något att äta innan Postkodmiljonären börjar, är det meningen. Men minut för minut tickar förbi utan att någon i familjen lyfter på arslet.

Jag saknar Jalle nu. Saknar att göra vanliga saker med honom, som att gå och handla och laga mat. Jag vill ha en vardag med honom.

Jag köpte kjolen innan som jag bloggat om. En helt underbar skapelse som ska få presentera sig för omgivningen i morgon. Jag och Petra ska ner på stan för det är loppis längs med hela storgatan. Kan ju vara kul att titta på gammalt skit. På tal om gammalt skit så köpte jag en liten vas och en glasburk som var av glas sist jag var hos älsklingen. De var riktigt fina och får flytta in hos oss sen!

Jag har kommit på vad jag kan tänka mig att syssla med i framtiden, modeintresserad som jag är. Jag kanske skulle kunna starta en egen nätbutik. Det vore kul och passar väldigt bra eftersom att vi kommer få lära oss det sen nästa år.

En nätbutik driven av mig, det vore inte fel det!


Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback