MASSA JOBB

Godmorgon på er!

Nu ska jag ta tag i mitt skolarbete och verkligen jobba, för det behövs. Jag var riktigt effektiv innan på mattelektionen för jag har insett att jag har mycket att göra innan provet efter lovet. Älsklingen får hjälpa mig med sen om det behövs.

Hinner inte blogga mer idag innan jag kommer hem, men sen ska jag göra det och svara er. Det lovar jag!
Jag tycker att det är så fruktansvärt tråkigt med de bloggare som inte svarar på kommentarer,
det är ju en del av att driva sin blogg. Att möta sina läsare och visa att man inte bara godkänner utan att man faktiskt bryr sig om och tar sig tid att svara med.

Puss

Kommentarer
Postat av: Ursula

Godmorgon :) Hoppas du får en bra dag!

2008-03-17 @ 11:55:57
URL: http://inexpressible.blogg.se
Postat av: u.

väntar fortfarande på foton på dina olika ringar :)

2008-03-17 @ 14:10:26
URL: http://akirllu.blogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback