IDAG FÅR JAG PÅSKLOV

                                                 image549
Igår hade jag verkligen fullt upp och mitt humör pendlade upp och ner. När jag kom hem från en slitsam dag i skolan med halsont och ont i hela kroppen la jag mig en stund i badkaret. Sen städade jag hos Snuffe och när mamma kom hem tvättade vi. Sen åkte vi till stan och handlade massa godis på Lidl för endast 2,90 kr/hg! Vi handlade också mat på Ica och gjorde andra ärenden så vi var inte hemma förens vid 19:00. Sen bestod kvällen av tv och plugg, därför hade jag varken tid till att blogga eller träna.

Jag fixade klart älsklingens och Petras påskägg igår. Hoppas de tycker om innehållet för det blir inte bara godis. :)

Hoppas allt är bra med er!
Kram

Kommentarer
Postat av: linda

Ååh, kom på att jag måste iväg och köpa påskägg bara för jag såg bilden =)

2008-03-20 @ 13:52:14
URL: http://micromiss.blogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback