NUMMER ETT PÅ ÖNSKELISTAN


Det är verkligen med sorg i hjärtat som jag sitter här och tittar på dessa vackra kjolar. Jag har förälskat mig i dem, fast mest i de tre första. Den fjärde rosa tog jag mest med för att det skulle bli symetriskt. Perfektionist som jag är! I alla fall så är kjolarna så himla vackra och det är riktigt himla synd att jag inte såg någon av dem när vi var i Eskilstuna i helgen. Skit med.

Men nu kom jag på att jag kan ju önska mig kjolarna när jag fyller år. För jag har ju släkt i Eskilstuna och de har ju möjlighet att köpa någon åt mig. Så dessa är verkligen nummer ett på min önskelista! Mest den röda småblommiga och den mörkaste kjolen. De kommer från Gina Tricot och kostar 149 kr respektive 199 kr. Tusen gånger hellre dem än armbandet och solglasögonen som jag har tipsat om innan! Jag vet att det blir mycket tips, men jag ska sammanställa en lista sen i ordning efter hur mycket jag suktar efter det jag önskar mig. Om ni läser detta så kan ni ju höra av er!

Puss ♥

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback