SISTA JULKLAPPARNA FÅR INHANDLAS I HELGEN

Sådär, blev lite inspirerad av bilderna nedan och andra bloggar som gjort julfint. Så jag fixade till lite julstämning på min blogg också. Tänk att det är en vecka kvar till julafton idag!
I helgen åker jag och mina föräldrar till Eskilstuna för att hälsa på släkten. Mormor fyller även år så hon ska självklart firas. Jag hoppas hinna med en sväng på stan så jag kan köpa de sista julklapparna till min älskling och bästa vännen Petra. Jag skulle vilja ge julklappar till många fler som står mig nära, men plånboken tillåter helt enkelt inte, eller kanske gör jag ett litet undantag för två söta vänner!


Jag ska även spana in dessa godingar som finns på Din Sko. Ni har väl inte missat deras rea? Kostar egentligen 499 kr men nu går de loss på 299 kr.

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback