EN GULLIG KOMMENTAR

image640

Jag blev glad och förvånad nyss när jag läste en kommentar från Stina Ström som gick i min förra klass. Hon är en sån person som jag tycker om fast vi knappt har någon kontakt längre. Det blir ju lätt så när man inte går i samma klass. Det är synd men det är så det är. Hon var i alla fall gullig och skrev detta:

Jag måste bara säga att din blogg är skitsnygg och väldigt rolig att läsa :) Den tröjan du har på dig (rosaröda) passar dig väldigt bra! Du är jätte fin i den färgen! :)

Jag ska beställa något från Ellos tillsammans med min syster. Men jag har beslutsångest. Antingen så blir det denna klänningen som kostar 199 kr men man får den för 99 kr om man använder rabattkoden 178320. Eller så ska jag köpa två stycken för 149 kr. Det lutar åt klänningen!

Jag har kommit på att jag är en klänning och kjol människa. Det har blivit nu på senare år som jag börjat använda klänningar och kjolar mer och mer. Jag trivs mycket bättre i det än i jeans och jag passar bättre i det med!


Kommentarer
Postat av: Fanny

okeej :)

2008-04-18 @ 16:44:40
URL: http://kallaspinglan.blogg.se
Postat av: nadja

hämta sjäkv ut den klänning idag å den är underbar

2008-04-18 @ 18:35:03
URL: http://rosalady.blogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback