Snart måndag, snart älsklingsdags

Kom hem ganska så skapligt idag från Stockholm. Helgen var skön, skönt att komma bort och bara äta ute och ha det gött. Vi såg på Lena & Orup igår, de var faktiskt mycket bättre än jag trodde, så det var positivt. Efteråt gick vi till en fin restaurang och kökade. Jag tog Grill Mix. Den kostade 289 :- och så fick man bara 5 små köttbitar i små skålar och 2 såser och lite pommes. Det var jäkligt gott, men jag var fortfarande hungrig efter... så på hemvägen stannade vi till vid Mc Donalds och köpte varsin Mc Flurry Cornetto, jag älskar den glassen ! När vi kom tillbaka till hotellet satt vi en stund i lobbyn och tog det lugnt. Jag beställde en alkoholfri drink, den smakade typ som hemma när man blandar massa olika saftsorter. Men den var god.

Sov inte så jättemycket i natt. Vid halv fem var det någon som sjöng opera i ett rum en bit bort, eller så var det på våningen under. Jag svär på att det är sant, jag inbillade mig inte, som de andra trodde för ingen annan hade hört honom. Skumt iaf, men lite småkul : )

Jag åt hur mycket som helst till frukost idag ! Först hämtade jag ett fat med 2 grova frallor och pålägg + grönsaker. Sen hämtade vi en tallrik med lite fil och fruktsallad i. Efter det blev det en tallrik med frukt och sen efter även några småkakor till kaffet, fast det drack jag inget, men några glas juice blev det. Jag älskar att äta frukost på hotell där man bara kan välja och vraka.

Efter frukosten gick vi upp på rummet och fixade till oss en aning, tog på oss jeans och så. Sen tänkte vi kolla lite i affärer, men knappt några var öppna, mest till Petras besvikelse, mig kvittade det. Så istället gick vi en runda på en timme och mamma sa vad olika hus och tog hette osv. Mysigt.
Hem begav vi oss vid tolv, för då var vi tvungna att lämna rummen. Hemresan gick fort, skönt det för det är så segt att åka bil och känna att man aldrig kommer fram... Men det gjorde vi : )

Imorn så ska jag fixa till mig lite innan älsklingen kommer. Jag måste duscha och tvätta håret, så ska jag måla mina naglar och syrran ska komma hit och färga mitt hår. Det behövs verkligen. Jag vill vara så fin och fräsch som möjligt när han kommer : ) Han kommer vid sex typ så jag har hela dagen på mig. Ska med mamma och handla med. Förhoppningsvis har mina Team Sportia-byxor kommit så jag kan få dem, för jag vill ha dem och ligga och mysa i sen. Har gjort iordning mitt rum för hösten nu. Bytt färg på lampan i fönstret från grön till röd och så har jag lagt in fler kuddar i min säng/soffa + att jag har ställt upp små ljuslyktor överallt. Mysigt är det, hoppas Jalle tycker det med.

När vi åkt i bilen så har jag lyssnat väldigt mycket på One Tree Hill Haley James Scott - Halo. Den låten är så himla bra : )  Jag får nys om nya fina hela tiden. Underbart.

Nu ska jag käka lite.
PUSS

Och älskling, jag kan inte ge dig nog med kärlek.
Du betyder allt för mig. Jag älskar dig. <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra kväll :)

2007-10-28 @ 17:59:17
URL: http://sannakumlin.blogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback