Tjejer, vad har ni på fötterna i vinter?

image27

Jag köpte dessa sjukt snygga stövlar på Wedins för 2 månader sedan som jag verkligen älskar!
Nu har de spruckit under och mamma vill att vi ska åka till Jönköping imorn och klaga på dem, så troligen kommer jag att få lämna ifrån mig dem då med. Vad ska jag då ha på fötterna? Jag älskar verkligen stövlarna för de passar till allt och jag kommer i dem. Har problem med att alla stövlar som man hittar har så smala skaft så därför är jag extra lycklig över dessa.

Vad har ni på fötterna i vinter?
Tips på några snygga stövlar?
Har ni köpt något som gått sönder fort?


Kommentarer
Postat av: Mia

Verkligen skit snygga stövlar!! just nu går jag i gympa dojjor men imorgon blir det förhoppningsvis ett par snygga stövlar inhandlade =)

2007-12-08 @ 00:22:57
URL: http://knasboll999.blogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback