Julbord ikväll

image28

Trots att det inte är någon snö ute så försöker alla att få till en julstämning. Vi har satt upp julstjärnor och adventsljusstakar hemma och alla affärerna på stan har julskyltat sina skyltfönster. Men snön lyser verkligen med sin frånvaro. Ikväll ska jag till restaurang Lugnalandet och äta julbord. Deras julbord slår alla andras, verkligen!
Ändå så är jag inte så mycket för den klassiska julmaten som Janssons, köttbullar, prinskorvar och skinka. Min favorit på julbordet är äggen, som det är en liten klick majonäs blandat med grädde på och sen en god räka. Så tycker jag självklart om efterrätterna och julgodiset. Gottegris som jag är. : )

Egentligen så känner jag att det är lite tidigt för julbord, eller är det inte det?
Vad är eran favorit på julbordet?


Vill tillägga att jag saknar min älskling MASSOR. La in lite bilder i datorn igår sen sist jag var hos honom och han är bara så himla fin!

Puss


Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback