Fixar med min blogg

Fredag idag, hur skönt som helst ! Dessutom så håller jag på att lära mig hur man ändrar sin blogg, vilket jag är glad över för jag var riktigt trött på de färdiga mallarna som jag använde innan. Tycker ni att min blir fin? Jag är inte klar än, men är iaf nöjd med den som den är nu.

Dagen har varit ganska så lugn. Fick skjuts av min snälla mamma imorse för det regnade och jag ville inte cykla. Är så himla trött på det. Har cyklat samma väg i snart 5 år nu. Är verkligen less på den.
Spelade upp min låt på engelskan, Come Clarity med In Flames. Det gick bra, fast jag hade världens huvudvärk.
På vårt långa hål efter engelskan drog jag hem och sov i nästan två timmar, det behövdes verkligen kan jag säga.
Sen blev det tillbaka till skolan och så hade vi Handel och genomgång om hur man sätter priser i affärer. Det var intressant faktiskt. Så fick jag reda på att jag får mvg i min första avklarade kurs, turism. Gött !
Min lärare Margonia tycker att jag och Jalle ska ut och resa sen. Vad säger du älskling?

Puss till dig.

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback