Freeedag

Äntligen är det fredag. Jag ska inte träffa Jalle i helgen men det är iaf skönt ! Jag saknar honom massor nu. Min älskling. <3<3

Har nyss haft 3 timmar lång rast ned Petra, suttit och pratat och pluggat. Mysigt.
Sen idag ska jag bara vara hemma och softa, ska försöka att inte äta något godis i helgen, för jag har lovat Jalle att inte göra det. Måste bli av med vanan att äta varje helg. Tror att det kan gå med lite hjälp tror jag !

Imorn ska jag med mamma till Linköping och shoppa. Leta efter stövlar och något fint festlinne till nyår. Jag hittade ett par jättebra stövlar igår här i stan, perfekt sula och så kom jag framförallt i dem, har problem med att många stövlar som man provar är så jävla smala. Men så fanns de inte i min storlek. Jag blev sur : (

Jalle kommer till mig om två veckor, mysigt ! Han missar julskyltningen men vi får gå på stan när han kommer istället. Blir mysigt det med. Nu har det blivit ändrade planer, jag åker till honom över nyår. Jalle måste gå på en teorilektion den 2/1, så jag får komma till honom. Det blir säkert underbart. Det var verkligen hur mysigt som helst förra året. Vi sköt egna furverkerier och åt en mysig middag. DU ÄR BÄST ÄLSKLING !

Nu börjar snart min lektion. 2 timmar handel. Måste inte jobba mycket men jag vill det, så jag ligger före.

Puss


Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback