Öppna hyllor

Något som jag tycker är otroligt fint är öppna hyllor i köket. Särskilt om man har fint porslin som man kan fylla dem med. Jag har samlat på mig en hel del och har rätt mycket, men det finns alltid utrymme för mer. I morgon ska jag, mamma och Jalle åka till Ullared. Får se om jag hittar något fint där! På onsdag åker jag och Jalle ner till Lönsboda för att hälsa på hans släkt. På vägen ska vi stanna i Växjö där jag ska köpa en samling skålar från Bruka design. Självklart är allt vitt! Här om dagen målade jag en grön loppisfyndad pall vit och den blev genast mycket finare. Står på mitt rum och fungerar som nattduksbord. Hur det blev visar jag nästa gång!

Bild: Okänd

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback