Svar på kommentar

"Fin blogg! Du verkar så intresserad av inredning och sådant. Eftersom du har en sån bra stil blir man ju nyfiken på hur det ser ut hemma hos dig? Vore jätte kul att se! (eller att du förklarar!)
Kram"

Tack så mycket! Roligt att höra att du tycker det! Kruxet är att jag bor hemma hos mamma och pappa (är ju 18 år) och då är det inte så lätt att visa bilder när jag i princip bara har mitt rum som är mitt. Det fylls på med nya saker hela tiden och just nu är det en himla blandning av allt. Jag har en klar bild av hur jag vill att mitt framtida hem ska se ut, men den kan jag inte förverkliga nu. När jag inte har bilder att visa från mitt hem är det inte så lätt att hitta inspiration. De flesta inredningsbloggarna tar ju bilder på någon detalj i sitt hem och gör ett inlägg om det. Men det är inte så enkelt för mig. Om jag har kvar bloggen i framtiden när det är dags för mig och min pojkvän att hitta vårt eget hem kommer jag att visa mycket mer!

Kommentarer
Postat av: Minaya

Hej där. Länge sen. Hur är det?

2009-11-14 @ 16:05:51
URL: http://finest.se/minaya

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback