Nattinlägg

Nu kan man fråga sig vad jag gör uppe. Klockan är över halv tre och jag sitter här på min älsklings rum. Han ligger i sängen och spelar och jag sitter vid datorn. Konstigt nog är ingen av oss särskilt trötta. Kan bero på att vi sov till kvart i elva i morse, vilket är länge för att vara mig!

Jag har varit här sen i onsdags och det har därför varit tyst i bloggen. Jag ber om ursäkt men ni vet hur det är! I torsdags var vi mest hemma hela dagen och myste med Antos. Vi gick även ut med honom på hans första riktiga promenad och det gick hur bra som helst! Idag har vi varit en sväng i Olofstrom för det skulle vara en marknad där, men det var inte alls mycket aktivitet så vi gick inte ens in. Åkte istället till en antikaffär och kollade runt efter fynd. Jag hittade en fin stol och ett bord, men det var ju inget som jag kunde släpa med mig hem precis... Men om några år då jag kan handla möbler så ska jag allt fynda. Har bläddrat massor i tidningar som Jalles mamma har och jag vet precis hur jag vill ha det i mitt framtida hus. Vitt, vitt, vitt, mycket kuddar och tyger, vackra vitmålade möbler, loppisfynd, spetsar och öppna hyllor räcker bra som beskrivning.


Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback