Hemkommen tomhänt

Idag har jag och mamma varit i Linköping på jakt efter något fint som jag kan ha på Jalles student och självklart så spanade jag på lite andra kläder också. Men till min stora besvikelse hittade jag ingenting. Verkligen ingenting! Hur kan det ens vara möjligt när man strosar runt bland H&M, Vila, Gina Tricot och alla andra affärer? Jag vet inte vad det är med mig, men jag handlar nästan aldrig något längre. Hittar alltid något litet fel eller så är det för dyrt. Jag fick i alla fall med mig en liten present åt älsklingen och två tekoppar ur IKEA-serien Trivsam hem. Har mitt intresse för kläder givit vika för all vacker inredning?

Vi ska åka till Eskilstuna nästnästa helg så då får jag förhoppningsvis tid till att leta efter någon fin klänning. Vila brukar vara en guldgruva men idag fanns det knappt inga. Tråkigt nog.

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback