APU på Inne


Nu har en vecka av min apu-tid på Inne gått och den har varit jättebra! Det finns inte så jättemycket att göra, jag som vill få nya utmaningar hela tiden blir lite rastlös, men det vägs upp av den otroligt trevliga personalen! Dessutom kan man ju inte klaga när man får strosa runt bland alla vackra saker och framförallt allt från Lexington. Bland det första jag gjorde var att packa upp deras sommarkollektion som är helt underbar! Väldigt mycket marint och mörkblått. Det gillar jag!

Igår var det Valborg och jag har alltid tyckt om den dagen. När jag var mindre brukade vi åka till stallet och titta på hästar och sen på elden, men de senaste åren har vi varit nere vid stadshuset där det mest är aktiviteter för små barn och elden är ingen höjdare. Dock har kvällen avslutats med en trevlig middag med Petra och andra bekanta! Så det har varit mysigt i alla fall.

Idag unnande jag mig själv en lång sovmorgon för att vara mig. Vaknade faktiskt redan vid sex men somnade om och klev upp närmare elva. Runt lunch kom Jens, Agneta och Alice hit en stund. Hade inte träffat dem på ett tag så det var mysigt! När de åkt hem la jag mig i solen med lite inredningstidningar. Jag får aldrig nog av att bläddra i dem och få inspiration. Årets första bränna fick jag också! Snart ska jag ut och gå en sväng hade jag tänkt. Får jag lust kanske jag till och med springer lite.

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback