Våffeldag i morgon

I morgon är det Våffeldagen och jag ska garanterat inte missa att äta våfflor då! Ska köpa med mig lite grädde hem så jag kan mumsa ordentligt i morgon. Jag brukar alltid ha grädde blandat med jorgubbssylt eller bara socker på mina. Vad brukar ni ha?

Igår var det en lång dag! I skolan övade vi massor till modevisningen och det tär verkligen på orken. Direkt efter skolan åkte jag och pappa till Jönköping och gick en sväng på a6. Jag testade lite men hittade verkligen ingenting. Tråkigt! Klockan sju var det dags för hockey och Hv71 ägde Frölunda de första två perioderna, men sen var det som om luften försvann och de förlorade snörpligt med 3-1 efter att ha haft ledningen i stort sett hela matchen.

I morse vaknade jag upp till ett vitt snötäckte. Vad är detta? Ska det inte blå vår snart? Snälla pappa körde mig till skolan vilket var otroligt skönt. Ikväll ska jag vara barnvakt åt Alice och mysa med henne. Känns som att det var en evighet sedan jag träffade henne!

Kommentarer
Postat av: Natte

MUMS! Jag brukar också ha grädde och sylt!:D Ingen våffla utan det!(A) Tråkigt när man inte hittar nåt när man shoppar, man blir så besviken haha!

2009-03-24 @ 16:00:02
URL: http://josefssonnathalie.blogg.se/
Postat av: Mimmi

svar: Ja, det ska bli helt underbart! Bara han och jag helt ensamna :) Åh, vad mysigt! Vart ska du och killen åka då? jovisst är det skönt att slippa tänka på allt själv, flygtider och sånt men att få åka själv och behöva tänka på allt är nyttigt det med :)

2009-03-25 @ 12:03:46
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback