Till Lönsboda i helgen


Supersnygga pumps från H&M för endast 298 kr. Ett riktigt kap!

Jag tänkte bara skriva ett litet inlägg och berätta att jag åker till älsklingen idag, vid 14:06 för att vara exakt. Ska snart en liten sväng på stan, sen äta i skolan och vara med lite på en lektion. Jag hade tänkt gå ner till stan men det har kommit nästan 1 dm snö i natt och det snöar fortfarande. Dessutom snöar det horisontellt, vilket inte är världens roligaste att gå i, så pappa kör ner mig.

I helgen ska vi åka en liten sväng till Osby för jag vill hälsa på hos Klädkammaren där jag ska ha APU och veta lite mer om vilka tider som gäller och så. Sen ska vi fira lilla Gusten som blivit ett år! Jag har köpt en bok med tre sagor och jättefina bilder som han ska få. Tänkte att det är bättre att köpa en bok som de kan läsa när han blir lite äldre istället för bebisböcker, för det har de säkert redan massor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tac så jätte mycket :) Vad händer för roligt i kväll då?? x] btw, ska vi följa varandra på bloglovin sötis?? :) <3

2009-03-27 @ 21:31:38
URL: http://fotoblixt.blogg.se/
Postat av: Jessie<3

Snygga skor! Har du tänkt köpa dom? =)



Sv: Så härligt! Synd att helgen går så fort =P Vad ska du hitta på ikväll? Kramis!

2009-03-28 @ 08:45:01
URL: http://shareyourreality.blogg.se/
Postat av: sadia

snygga skor :)

2009-03-31 @ 16:18:34
URL: http://sadia.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback