Söta kjolar och modevisningsprat


Underbara kjolar från H&M. Jag testade en annan blommig vit kjol när jag var i Jönköping i måndags, men såg aldrig dessa i butik. Synd då de endast kostar 198 kr styck!

Jag känner att jag är en usel bloggare just nu. Men det är så mycket som rör sig i mitt huvud och jag har fullt upp hela tiden! Idag hade jag bara en lektion men provade kläder på Mollys Hus och skor på Kvinns efteråt. Det blev en jättesöt rosa klänning med en kofta från Mollys Hus och ett par vita tygskor + pumps från Kvinns. Igår var vi på Åhléns och provade och där blev det mörkblåa chinos, blommig tunika, bälte i midjan och en aprikosfärgad kofta. Jättefint! Det är bara några dagar kvar till modevisningen nu och det börjar bli nervöst! Men samtidigt kommer det bli så jäkla kul och det är definitivt det roligaste jag har gjort under min skoltid.

Snart kommer Petra hit för hon ska färga mitt hår. Det behövs verkligen! Sen måste jag packa, plugga, äta och vila lite. Det ska bli skönt att åka till Jalle i morgon och komma bort lite så jag kan slappna av, men samtidigt gör det mig lite stressad för att jag inte kommer kunna vara tillgänglig om det är något.

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback