SOMMARDRÖMMAR OCH HELGEN

Hittade en bild på Gina Tricots hemsida. Så här ser jag gärna ut i håret i sommar. Slarvig knut och hårband. Dock behåller jag mitt mörkbruna hår! Jag var faktiskt blond innan jag träffade Jalle, alltså för ungefär 4 år sen, men jag trivs bäst som brunett!

Eftersom det är söndag har ni säkert räknat ut att jag kom hem från Jalle idag. Och vad ska jag säga... jag har världens bästa pojkvän! Helgen har varit helt underbar. I fredags var vi en sväng i Kristianstad och älsklingen hittade ett par svarta byxor, sen åkte vi hem till Sara och Daniel där vi åkt en sjukt god middag bestående av falsk fläskfilé, pasta och sallad. Får jag receptet så kommer det garanterat upp här på bloggen. Jalle säger att om det är någon maträtt som han ska lära sig att laga så är det den! Och det har jag inget emot... Igår gjorde vi inte alls mycket. Jag undrar lite vart dagen tog vägen. Vi spelade Gears of War 2, handlade, var en sväng hos Jalles underbara mormor, myste, handlade lite till, tittade på en Beck-film och spelade ännu mer. Lyckades hålla mig vaken ända till två! Idag har vi heller inte gjort något speciellt, mest bara tagit vara på de sista timmarna som vi brukar.

Jag bokade nyss en resa åt Jalle och gissa när den är... redan nästa helg! Jag har inte riktigt förstått att han verkligen kommer till mig om 4 dagar! Vi ses då för att vi ska kunna ses varannan vecka sen innan påsklovet och få ihop det så bra som möjligt. Om det blir så som jag vill kommer vi att vara med varandra ända från den 9/4 till 26/4. Så länge har vi aldrig varit med varandra i ett sträck innan!

Kommentarer
Postat av: Jessie<3

Sv: Ja, det är bara fint här! Hur är det själv? =) Haft en trevlig helg? =) Kramis

2009-03-09 @ 00:27:06
URL: http://shareyourreality.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback