Nytt utseende


Klänningen som jag ska visa på modevisningen fast i rött.

Nu har bloggen fått ett nytt utseende, men den är inte helt färdig än. Jag vill skapa en illusion av att det här är mitt klotterblock där jag skriver om mina dagar och sätter upp bilder som jag tycker om.

Hela dagen har illamåendet hängt i och jag har mest vilat och sovit för att slippa det. När illamåendet började avta blev jag svimfärdig så fort jag ställde mig upp. Kanske inte så konstigt med tanke på att jag varken ätit eller druckit något sen igår. Framåt kvällen så piggnade jag i alla fall till och tog mig iväg till Noras Bal och Brud Ateljé där vi skulle testa klänningar som vi ska visa på modevisningen. Jag testade ett par som jag inte fick ner över rumpan, och sen en blå som var helt underbar om man bortsåg från det faktum att jag knappt kunde andas i den! Det blev till slut en vacker röd klänning som passade bäst!

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback