HEKTISK DAG OCH ÄLSKLINGEN


Bild från en kväll med Tanja och Nils.

Igår var det verkligen en hektisk dag i skolan, och sen när jag kom hem var jag så trött så jag somnade i soffan. Tidningen var på besök i vår klass för vi ska medverka i den, så var det massa jobb med modevisningen och annonsbladet som skulle vara klart igår (vilket det inte blev) och så övade vi ingångar. Jag har 4 stycken och ska gå för Nora (balklänningar), Voice + Kvinns (kläder + skor), Mollys hus (kläder från Noa Noa) och Åhléns + Synsam (kläder + glasögon). Det kommer verkligen bli jättekul!

Idag börjar jag inte fören 10:40 vilket är så himla skönt. Har bara en lektion, sen smiter jag iväg till älsklingen och är där över helgen. <3

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN - are you ready to rock?

aw, mysig bild :)

2009-03-06 @ 23:42:51
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback