FÅR JAG BYGGLOV


Bilder från kvällens avsnitt av Bygglov. Jag har inte sett programmet än men kunde inte låta bli att gå in på deras hemsida och tjuvkika lite! Jag gillar verkligen att de har en braskamin i köket. Det är något som jag själv skulle vilja ha, men vårat kök har inte den stora ytan som krävs.

Jag kanske ska ta och berätta lite om min dag! Hade idrott och matte, sen skulle jag skrivit en uppsats på svenskan men jag ska göra det på torsdag istället. Så jag cyklade till Ica och lämnade in en ansökan om extrajobb och sommarjobb, hoppas verkligen att jag får napp, men chansen är nog inte så stor! Sen cyklade jag hem en liten stund och sen tillbaka till skolan igen för att ha en lektion på 40 minuter. Sista lektionen skulle vi egentligen haft prov men det blev inställt. Det var min skoldag det! Resten av dagen har jag vilat, kollat tv, läst lite och funderat på vad jag ska skriva på uppsatsen. Nu mår jag dock illa så jag ska ta ett glas med kallt vatten och lägga mig.

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback