090312 Planering

Idag har jag en lång dag framför mig och det var verkligen behövligt med några extra timmars sömn i natt för att jag ska orka hålla energin uppe. Jag sitter i datasalen och väntar på att Petra ska sluta. Det luktar konstigt nog precis som degen till kolakakor här. Jag kan inte låta bli att bli sugen på sådana. Min dag ser ut så här:

♥ 10:40-12:00 - Turism.

♥ 12:30-15:00 - Träffa Petra och planera inför middagen nästa helg.

♥ 15:30-16:30 - Skriva engelskaprov som jag missade i fredags.

♥ 16:30-17:00 - Cykla hemåt.

♥ 17:00 och framåt - Åka till min bror och busa lite med Alice, städa hemma (älsklingen kommer i morgon och då är det obligatorisk med ett nystädat rum och nya lakan i sängen), äta och vila.


Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback