090311

Det har blivit standard att jag har datumet som överskrift när jag ska skriva om min dag, sen kan dagen innehålla allt möjligt. Nu sitter jag i skolan och vi övar på massa ingångar till modevisningen, dock kan ju inte alla öva samtidigt så det blir inte mycket gjort för min del... Jag ska inte öva mer innan lunch så jag funderar på vad jag ska göra. En sväng på stan? En promenad? Vore skönt att komma ut lite och få frisk luft och rensa huvudet. Det är roligt att hålla på med modevisningen, men himla mycket väntande på ens tur vilket lätt leder till huvudvärk och det behöver jag verkligen inte just nu.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: Ja, de är så sjukt fina! Vilken otur, och synd att de är slut på internet också annars hade du ju kunnat beställt därifrån :)

2009-03-11 @ 14:27:21
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Natte

usch jag tycker ibland att det känns som att man inte har nåt att göra med modevisningen:( Synd att vi inte kan vara oftare i estetsalen! Känsn inte bra att jag missade den lektionen igår!! TYcker om din design nu!:D

2009-03-12 @ 12:20:23
URL: http://josefssonnathalie.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback