090309

Min natt var ett rent helvete. Vaknade vid 01:40 av att jag var sjukt illamående. Försökte kontrollera illamåendet och somna om men det gick inte så bra, så när jag reste mig upp var det bara att springa till toaletten. Där blev jag sen kvar en bra stund...efter ett tag kändes det lite bättre så jag gick ner till mitt rum igen. Där blev jag sittandes i sängen för jag mådde så himla illa. Ville lägga mig och försöka sova men jag kände att det jag fått upp inte var allt. Så det blev en runda till på toaletten. Jag somnade nog närmare fyra och då hade jag spytt ordentligt fyra gånger. När klockan ringde vid sex i morse var jag fortfarande illamående så jag stannade hemma från skolan. Jag får alltid så himla dåligt samvete när jag gör det, men nu är jag verkligen dålig. Jag vill inte gå runt där och må illa, vara yr och se helt blek ut. Jag har ingen som helst aptit så jag får se om jag kan få i mig något överhuvudtaget idag.


Kommentarer
Postat av: Natta

Sv:självklart!det är bara kul:) det blev superfint!, krya på dig tjejen:*

2009-03-09 @ 11:38:19
URL: http://almond.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback