JAG VILL HA NÅGOT VARMT


Underbara muggar från IKEA, 29 kr/styck
Nästa gång jag är nere hos älsklingen kanske jag köper hem ett par. Tycker de är så mysiga!

Idag när jag vaknade var jag så otroligt frusen så jag kände bara för att ligga kvar i min varma säng några timmar till. Men jag var tvungen att gå upp! Gjorde i ordning en dunderfrukost med 2 mackor, 2 kiwi, smoothie med hallon och blåbär, juice och te. Så mycket äter jag sällan till frukost, men jag kanske borde för det är en väldigt bra start på dagen!

Nu har jag håltimma och jag utnyttjar faktiskt tiden till att göra klart ett arbete i turismen. Känner mig effektiv och det känns verkligen som att jag har bättre koll på allt i skolan idag än vad jag hade igår. Snart ska jag, Hanna och Linda gå till stan och fråga lite affärer om de vill medverka i modevisningen som vi ska ha i vår. Det är verkligen mycket som ska göras i samband med modevisningen och vi jobbar med det på nästan alla Handelslektioner. Annonser ska säljas, butiker kontaktas, affischer + biljetter + annonsblad ska utformas, koreografi till modevisningen ska sättas ihop, webshop ska göras, biljetter ska säljas... jag kan hålla på länge! Jag, Hanna och Linda sitter i ledningsgruppen och det är meningen att vi ska ha överseende så alla andra grupper gör det de ska, men just nu har vi inte så stor koll...

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh, vilka fina muggar!!

2009-01-28 @ 21:56:06
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: Becca

Varm choklad hade varit gott nu :)

2009-01-28 @ 22:38:00
URL: http://pinkbecky.blogg.se/
Postat av: Paulin

Snygga muggar! :)

2009-02-08 @ 10:41:53
URL: http://puussgurkan.blogg.sean.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback