JAG NÄRMAR MIG MÅLEN

Nu sitter jag här igen, nyss hemkommen från ICA. Jag och mamma storhandlade idag och det tog sin lilla tid. Jag känner mig ganska så tom på inspiration. Vill skriva om något intressant i bloggen och inte bara visa kläder eller inredning, men det händer inte så jättemycket i mitt liv just nu. Vardagen flyter på och jag och Jalle räknar som vanligt ner dagarna tills vi ses igen. En vecka kvar snart. För några veckor sedan skrev jag om mina mål som jag har för det här året och jag har tänkt en hel del på dem. Minns ni dem?

♥ Ta körkort
Hitta en bra APU-plats

♥ Hitta sommarjobb

♥ Klara av skolan lika bra som vanligt

Trycka tryck på t-shirtar och vara mer kreativ

♥ Få en mer framgångsrik blogg

Få fler extrajobb där jag gör hemsidor

♥ Starta ett eget företag
Bli hälsosammare, dvs motionera mer

♥ Och det viktigaste av allt, dela ytterligare ett år med min älskade

De som är understrukna har jag faktiskt redan klarat av eller tagit tag i. APU plats är fixad, trycka på t-shirt har jag gjort, extrajobb är på gång och jag har börjar ut och gå mer! När det gäller mina mål så har året verkligen börjat bra. Jag tänkte att jag skulle ta tag i körkortet snart och plöja igenom körkortsboken också!


Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback