MODERNA KÖK


Underbara kök från HTH och IKEA. Jag gillar verkligen den moderna stilen, men mitt framtida kök kommer nog vara lite mer lantligt. Vitt, öppna hyllor och fint porslin...

Jag är så otroligt tacksam för att det är helg nu och för att jag kan släppa skolan lite och bara ta det lugnt. Idag fyller världens bästa mamma år och det ska firas med paket och middag! Resten av helgen har jag inga större planer utan fokuset ligger på att vila och sova ut ordentligt. Men det är sällan som jag kan sova länge på helgerna längre, känns som att man slänger bort halva dagen om man sover till elva.

Kommentarer
Postat av: Natte

jag vill också ha ett lantligt kök, gärna mycket vitt och rosa! Tyvär gillar inte simon den iden lika mycket... Hoppas att du får en skön helg!

2009-02-27 @ 16:27:34
URL: http://josefssonnathalie.blogg.se/
Postat av: Filippa

SV: Ja det har jag =D Och det har du också ser jag :)

2009-02-27 @ 18:29:36
URL: http://flings.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback