IGÅR OCH IDAG

Är det inte härligt med fredag? Ikväll har jag inga planer utan jag ska bara vara hemma och göra det jag känner för. Laga kycklngsallad med vitlökssås, se på Let´s Dance och kanske någon film. Känns rätt jobbigt att tänka på att älsklingen inte kommer till mig på ett bra tag för jag saknar honom. I vanliga fall ses vi varannan vecka, vilket betyder att det skulle vara exakt en vecka kvar nu. Men det är 12 dagar kvar...

Igår var en fullspäckad dag! Efter skolan gick jag till bowlinghallen där pappa var och spelade. Åkte med honom hem, fixade lite mat och vilade. Sen åkte vi en sväng till min bror Jens och jag lekte lite med min favorit Alice. När vi var där ringde mamma och sa att Petra kommit till mig för vi skulle färga mitt hår, men jag trodde inte att vi skulle göra det fören senare på kvällen. Vi åkte hem och hämtade Petra, sen vidare till Inter Sport för de hade clubkväll och så handlade vi lite på ICA. När vi kom hem färgade vi mitt hår och det behövdes verkligen! Så himla skönt att bli av med utväxten!

Kommentarer
Postat av: Jennifer på Fashioncut

Fy jag är avis på dig! Även om du inte får se din älskling på så lång tid finns han ju där :)

Sv: Njae, allt är inte bra med mig. Det kan ju bli bättre men jag är i alla fall inte nere på botten :)

2009-02-06 @ 22:31:39
URL: http://fashioncut.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback