2007 HÄR KOMMER JAG


Bild från sommaren 2006.

Tisdagar brukar vara en av de segaste och längsta dagarna i skolan men idag var den lugn och skön. Blev lite inställda lektioner, filmtittande, en runda på stan och två prov. Proven var inte så svåra så det kändes bra. Det är verkligen skönt att ha det mesta i skolan avklarat nu innan lovet. Då får jag tillfälle att vila upp mig på lovet, sen är det nya tag som gäller!

Jag uppdaterade nyss mitt Microsoft Office från 2003 till 2007. Jösses vilken skillnad! Nu har jag massor med roliga funtioner som jag har saknat. Hade det inte varit för att jag har lite annat att göra så skulle jag kunna sitta i timmar och lära mig alla nya funktioner.

I morgon ska vi ha friluftsdag i skolan. Jag, Caroline och Pernilla ska åka till Isaberg som ligger ca 10 mil härifrån och åka skidor. Vännerna är inte lika erfarna skidåkare som jag är så det ska bli kul! Jag kommer säkert inte vara så stadig på benen i början heller. Brukar ta ett åk innan man kommer in i det. Vi åker redan klockan 07:30 från skolan och kommer hem runt 17:30, så det blir en lång dag. Jag hoppas på en bra dag!

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback