Drömtydning

I går hade jag och Petra en mysig dag! På eftermiddagen satt vi över en timme utanför ICA och tittade på folk och pratade. Det kan faktiskt vara himla intressant! På kvällen tittade vi på en film som heter The Last Kiss. Den var helt okej och för första gången på länge lyckades jag hålla mig vaken genom hela filmen. Men sen när den var slut somnade vi båda två i soffan... klockan var lite efter ett när vi gick och la oss ordentligt. Jag drömde hur mycket som helst i natt och dessutom ganska så sjuka saker, så när jag vaknade vid klockan fyra hade jag svårt att somna om för jag ville inte börja drömma samma sak igen. Jag kan ju berätta att det inkluderade konstiga naturfenomen och ett giftermål. Såklart har jag funderat på vad allt i drömmen kunde betyda och har därför kollat runt lite på drömtydning på Internet. På den här sidan finns det många olika betydelser. Min dröm betydde väl inget speciellt egentligen mer än att jag ska få en lycklig kärleksupplevelse eftersom jag själv stod som brud. Det kan ju stämma eftersom älsklingen kommer till mig i morgon!


Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback