Finally


Äntligen. Efter flera veckors väntan har jag beställt de snygga skorna från Skopunkten. Jag visste att de skulle komma in någon gång under vecka 14, så jag har spanat som en hök varje dag. Och nyss när jag gick in på länken som jag har till dem fanns de. Dock finns de inte bland de andra skorna på hemsidan än, men de dyker säkert upp på måndag!

Idag har jag mest umgåtts med bästa vännen Petra. Jag tittade förbi henne på Öb där hon haft praktik den här veckan, sen satt jag ute och njöt av solen och så käkade vi. Sen var det dags för mentor och matteprov. Det gick ganska bra men jag fixar nog inte mvg på det. Kunde inte sista uppgiften och man var tvungen att ha 20/21 för att få mvg!
Efter skolan gick jag hem och sen åkte jag och mamma en sväng till stan. Jag hittade en söt topp på Lindex som jag förälskade mig lite smått i, men jag köpte den inte. Ska fundera på det tills i morgon.



Lindex 249 kr

Kommentarer
Postat av: Jagheterintesune

OKej, det är ett måste i vårgarderoben känns det som. :)

2009-04-04 @ 23:05:08
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: Jessie<3

Åh ja älskar de där skorna! Så snygga! =P Vill också ha ett par!



Va mysigt det låter, Va såg du för film? =) I helgen tog jag det mest lugnt. Ska nog hitta på något nu till helgen istället. =) Kram!

2009-04-07 @ 20:09:41
URL: http://shareyourreality.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback