Eskilstuna känns som hemma

Tiden går verkligen så himla fort. Det känns inte som att det var länge sen som jag skrev att älsklingen skulle komma till mig. Nu är det 5 dagar sen, men jag hänger inte läpp. Älsklingen är ju fortfarande kvar hos mig och kommer att vara det hela veckan!

Helgen spenderades i Eskilstuna och det var lika underbart som alltid. Jag trivs verkligen där. Det känns som hemma! I fredags var vi på min kusin Martins 20 årsfest och där var även nästan alla andra i släkten. I lördags hade jag och Jalle några mysiga timmar på Tuna Park där jag tvingade in honom på Gina Tricot två gånger. Den tredje gången fick jag gå in själv! Jag ville verkligen handla lite våriga toppar men hittade bara ett vanligt svart linne. Jag var inte på shoppinghumör. När jag tänker efter så är det sällan som jag är det nu för tiden. Jag håller hellre i mina pengar än köper något som inte känns helt hundra. I lördags kväll kom Jenny, Micke och Michelle till oss på middag vilket var väldigt trevligt! I söndags gick jag och Jalle en sväng, sen kom lite släktingar på lunch och på kvällen slappade vi bara. Igår åkte vi hem efter frukosten!

Nu sitter jag i skolan och har rast en timme framöver. Sen väntar prov i samhäll, om det blir skriftligt eller muntligt vet jag dock inte. Efter skolan ska jag klippa mig och då kommer älsklingen dit så jag äntligen får träffa honom. Vill inte vara ifrån honom när han är hos mig för ovanlighetens skull!

Kommentarer
Postat av: Ankie

Handgjorda smycken med prinsesstema.

Välkomna..:-)

2009-04-16 @ 12:05:04
URL: http://www.kronjuveler.se
Postat av: Jennie & Exxa

Vad mysigt det låter, man blir ju alldeles glad :)

2009-04-17 @ 09:38:23
URL: http://www.exxa.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback