Bilder från februari och mars

Jag la nyss in massa bilder från kameran på datorn och märkte att det fanns bilder från ganska så lång tid tillbaka som jag inte visat här på bloggen. Så här kommer några av dem!



Det här fick älsklingen av mig när han fyllde 19 år. Hann tyvärr inte klart med tavlan, men om jag berättar att det tog mig, perfektionist som jag är, en timme att måla varje ord så förstår ni nog varför!



Världens finaste katt och världens finaste pojkvän.



Världens finaste lilla kille.



Några helgen sedan bjöd jag och Petra på tre rätters middag. Hela menyn dyker snart upp i ett inlägg!



På Gustens 1 års-kalas bjöds det på god mat och en blå tårta!



Bus med morbror. På bildens syns även Jalles nya fina tatuering!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det måste ha tagit lång tid att göra den där tavlan då.

2009-04-03 @ 12:28:54
URL: http://carolinenorman.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback