TAG 3 BETALA FÖR 2

Idag följde jag med mamma till Jönköping direkt efter skolan. Vi gick runt på a6 och jag kollade efter ett par pumps, dock kostade alla de snygga jag hittade 499-799 kr och så mycket ville jag inte lägga på dem. Meningen var att jag bara skulle ha ett par för jag vill lära mig gå i höga klackar, så jag var på jakt efter ett par "nybörjarskor". Nästa gång jag köper får det bli högre klack på dem. Jag hittade i alla fall ett par billiga på Skopunkten och även ett par boots. Men så gäller ju tag 3 betala för 2 så då var det lika bra att hitta ett par till och det blev ett par höga stövlar! Hela kalaset gick på ca 700 kr, inte dåligt för tre par skor!

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback