IKVÄLL BLIR DET TRÄNING


Nu ska jag snart iväg och träna Step up, ska bli härligt att röra på sig!

Känns som att det blir mycket stillasittande men det är bara för att skolan och alla läxor tar upp så mycket tid och sen måste man ju ha tid till vila också. Idag hade vi orientering på idrotten, något som jag faktiskt tycker är riktigt roligt! Jag tycker inte om att springa på tid men att leta efter kontroller och springa därimellan går an.

Just nu tankar jag The Notebook för alla säger att den är så himla bra, så jag tänkte att jag skulle se den. När det blir vet jag inte, kanske i helgen! Någon som sett den?

Kommentarer
Postat av: Petra

Det är bland den bästa film jag har sett :) fick tipset av gustav.

2008-09-23 @ 22:02:31
Postat av: Tanja

JAG HAR SETT DEN!!!! OMG UDNERBAR! okej var tvungen att skriva stort där, den filmen är bölfilm nr1 oh I love it, herregud jag kan inte förklara min kärlek till den filmen, haha!

2008-09-24 @ 10:56:05
URL: http://Imbobbybrown.blogspot.com
Postat av: caroline gustafsson:D

jaaa!!:D och den är as bra!:D SE DEN:D <3car

2008-09-24 @ 12:23:21
Postat av: Emilie

Den är helt underbar! Jag älskar den filmen! :)

2008-10-04 @ 20:11:16
URL: http://emiliel.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback