HELA HELGEN HAR VARIT SYSKONMYS


Två väldigt betydelsefulla personer, lilla Alice och min bror Jens. Bild från i fredags kväll.

Idag kan man verkligen inte klaga på min göra-klart-samhälls-uppgifter insats. Har suttit och skrivit så mycket så min tumme har blivit alldeles platt, jag måste tillåta mig själv att skriva lite slarvigare och inte skriva så hårt. Idag har jag även hunnit med ett besök hos min bror Jens, alltid lika mysigt! När jag umgås med mina syskon så kommer jag att tänka på att jag saknar Jalles syster och hennes familj. Det var väldigt länge sedan som jag träffade deras två sötnosar nu. Lilla Gusten som jag och älsklingen är faddrar till måste ha växt jättemycket sen sist jag såg honom.

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: TACK snälla för det!

2008-09-28 @ 22:21:14
URL: http://lindaslya.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback