LÄCKERBITAR SOM JAG VILL SE PÅ MIN ÄLSKLING


Stickad tröja 149 kr, Randig tröja 149 kr, Läderarmband 59:50 kr, Väska 349 kr

Kläderna ovan skulle jag gärna se på min älskling. Hade jag haft mer pengar för tillfället hade jag skämt bort honom med något av dem. Väskan tycker jag verkligen jättemycket om! Den randiga tröjan testade jag sist jag var på H&M, dock var den för bredaxlad och stor för att jag skulle kunna köpa den till mig själv.

Visst känns det roligt när man stigit upp innan klockan sex för att hinna duscha och komma till skolan i tid utan att stressa ihjäl, så när man kommer fram får man veta att man inte börjar förens om 2 timmar? Härligt! Då kommer alla nior i Tranås och från andra orter som ska kolla på alla gymnasieprogram, så ska jag prata lite inför dem om vad jag tycker om Handelsprogrammet som jag går.

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback