UPPDATERING OM IGÅR OCH IDAG


Fulla dagar har lett till att jag inte hunnit med bloggen rikigt, så nu kommer en uppdatering på vad jag sysslat med! Igår kom min moster Gun och Björn till oss. Vi åt middag och hade det trevligt. Lite senare var jag med Pernilla, Carro och Andreas och kollade på film hemma hos Alexander. Alla var ganska så trötta så vi gick hem när filmen var slut. Men det var kul att umgås lite!
Idag har jag gått med mamma och Gun på stan. Jag köpte två tröjor på b.young och en jacka från Didrikssons som jag ska få i julklapp. Jag verkligen älskar den! Har letat runt efter en vinterjacka av längre modell med pälskrage och provat flera men jag fastnade för just denna, så jag passade på innan de tar slut! Köpte den på Intersport för 1400 kr.

För övrigt så saknar jag min Jalle. MASSOR.

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback