IBLAND HAR JAG TUR


När jag loggade in idag så fick jag se att jag är en av 10 vinnare som vunnit en valfri ögonskugga från Tikei hos The City! Behöver jag skriva att jag blev glad? För att vara med och tävla skulle man skriva sitt bästa skönhetstips och mitt var:

Mitt bästa skönhetstips är att sova ordentligt så man är pigg och utvilad, så kan man hålla humöret uppe hela dagen och stråla som en sol! Så kommer ens leende att smitta av sig på många andra, så ens egen skönhet bidrar till andras! Folk är vackra när de ler!

Nu måste jag bara bestämma mig för vilken ögonskugga jag vill ha. Alla färgerna är underbara men jag vill välja någon som går att kombinera till mycket, så det blir nog någon jordnära färg.

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback