FÄRGNING


Ni får ursäkta min väldigt dåliga uppdatering de senaste dagarna. Jag har haft så fullt upp och har knappt suttit vid datorn i skolan eller hemma. I tisdags kväll kom Petra till mig och färgade mitt hår. Jag gjorde även en mörk slinga i hennes! Jag använder alltid färg från Schwarzkopf och denna gången bytte jag från Romantic Red till Blackbrown. Jag älskar verkligen att ha mörkt hår, så att det blev lite lite mörkare än jag hade tänkt mig gör absolut inget. Jag har användt den färgen innan men kom inte ihåg att den var så mörk. Jag har faktiskt haft väldigt många färger på mitt hår! Ljusbrun, mörkbrun, blond, röd och svarthårig har jag varit.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

vad find :)

2008-10-03 @ 12:14:48
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback