TOPP FRÅN H&M

image823

Jag har suttit och kollat runt på Tradera ett tag nu för att fördriva tiden, och jag funderar på att lägga ett bud på den här toppen. Jag tycker att den är ganska så söt och den kostar inte alls mycket, än, så jag gör nog det i helgen så får älsklingen hjälpa mig.

På tal om älsklingen så åker jag till honom vid klockan två och kommer hem på söndag igen vid klockan sex. Så jag bloggar troligen inget i helgen men ni får ha det så himla bra söta läsare så hörs vi snart igen! ♥

Kommentarer
Postat av: Skyltdocka

Inget att tacka för tjejen :) Det är bara synd att hennes ord blir lag bara för att så många läser hennes blogg. Om man är en så stor bloggerska ska man vara försiktig med vad man skriver. Fortsätt du med dina cerazette tjejen. Oroa dig inte för något! :) Ha det bäst och sköt om dig! Kram

2008-05-23 @ 16:09:29
URL: http://skyltdocka.blogg.se
Postat av: maria

den är jätte fin :D

2008-05-23 @ 18:20:52
URL: http://mariiak.blogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback