LANTLIGT, FRIDFULLT OCH UNDERBART

image768

Jag känner verkligen att den lantliga stilen är min. Jag älskar den! Det är så himla vackert. Jag hoppas bara att min älskling hakar på den sen när vi köper hus. Men det är långt kvar! Jag försöker att rika in min blogg på den lantliga stilen och mer och mer på inredning. Jag hoppas att ni som läser gillar det lika mycket som jag!
Idag ska jag stanna kvar efter skolan och skriva en bokrecension. Den som jag skulle ha skrivit igår fast jag inte hade papperna. Det är bäst att jag gör den i skolan för hemma får jag inte alltid så mycket gjort som jag behöver.

Kommentarer
Postat av: Erika

Det är roligt med inredning. Men jag är inte så bra på det =)

2008-05-14 @ 15:19:46
URL: http://morgondimma.blogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback