KÄRLEK TILL MODET JUST NU

image731
Linne och chinos från Monki. Kärlek.

Jag måste säga att jag älskar modet som det är just nu. Det passar mig perfekt och allt är så himla snyggt! Jag köpte två t-shirts innan idag, en vit och en turkos. Jag hade velat ha en svart men det fanns inte. Den turkosa är mer som en klänning så jag får ha ett skärp i midjan. Jag tittade inte efter några chinos så jag får titta på dem ovan istället, så länge! Jag ska inte köpa några för det har jag inte pengar till, men jag kan ju alltid sitta och drömma.

I alla fall så hittade jag istället den vackraste kjolen som jag sett på Åhléns. Den var vippig men fick inte min rumpa att se gigantisk ut som andra gör. I morgon ska jag köpa den och tack vare presentkort och en rabatt så blir den inte så dyr! Bild kommer snart.

Kommentarer
Postat av: andrea

åh, älskar de kläderna!

2008-05-09 @ 18:14:44
URL: http://andreaclausen.blogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback