KÄNSLIGT ÄMNE

Nu kan man fråga sig vad jag gör uppe för så här dags brukar jag ligga i sängen och kolla på Houston SPCA. Men jag tänkte att jag ska skriva ett litet inlägg innan jag lägger mig. I morgon åker jag till älsklingen och då blir det inget bloggande på hela helgen, men lite hinner jag med i morgon när jag har jättelång lunchrast!

Jag blev lite rädd nyss när jag läste Kenzas inlägg om Cerazette. Det är samma mini-piller som jag äter och de fungerar helt utmärkt för mig! Jag kan inte äta vanliga på grund av att min pappa har haft en blodpropp och om man äter vanliga så är ju risken stor att man får det. Jag läste bland alla Kenzas kommentarer om folk som fått det ena och det andra som biverkning när de ätit Cerazette men jag tror att alla reagerar olika. Tänkte bara fråga om någon av er äter samma och om ni fått några konstiga biverkningar?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: mmm det är kul men just nu vill jag inte skämma bort honom, tjurig som få. Haft en bra dag?

2008-05-23 @ 00:47:06
URL: http://froggie.blogg.se
Postat av: Tanja

Det vet jag inget om, fast jag vet att det är farligt att ta p-piller som stoppa mensen helt, för mina gör så jag kan skjuta upp min mens, men ungdoms mottagningen sa max tre månader för det är viktigt att ha regelbunden mens. Så jag vet faktiskt inte :O

2008-05-23 @ 07:31:39
URL: http://imbobbybrown.blogspot.com/
Postat av: Amra

Svar: jag brukar faktiskt baka små muffins och dekorera dem sött ^^ det är ganska lätt men även gulligt och inget som kostar skjortan liksom
angånde din mini piller fråga så skulle jag nog föreslå att du byter p piller, jag äter vanliga som gör att jag har mens en gång i månaden och enbart i fyra dagar eller så. Har nämligen hört innan att de pillren Kenza och du äter kan vara farliga och ge biverkningar i längden. hoppas annars du får en bra helg med din pojkvän =)

2008-05-23 @ 10:26:22
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback