HUR MYCKET SKULLE DU GE?

image792

Visst är den riktigt snygg, men hur mycket skulle du vara beredd att betala för den? Kloka människor köpte klänningen och la sedan ut den på Tradera. Klänningen som kostade 350 kr i butik är nu upp i över 1000 kr! Även om den är snygg så skulle jag aldrig lägga 1000 kr på den, man kan få så himla mycket annat för de pengarna.

Jag är med i en tävling där man har chansen att vinna den här klänningen. Tävlingen hittar ni här.

Min älskling skrev till mig med en annan mobil än hans nu och sa att Telia tydligen är nere. Därför kan vi inte skriva till varandra. Jag hatar det och jag börjar nästan gråta när jag tänker på att vi inte kommer säga godnatt till varandra ikväll. Det är bara ett godnatt men betyder ändå mycket.

Kommentarer
Postat av: Tanja

ärligt vet jag inte om jag skulle betalat 350:- för den, snygg åså men kanske lite too much för mig faktiskt!

Svar: Haha jag har faktiskt också tänkt på det :) (att vi gillar typ samma sorts kläder)det är kul för då kan man tipsa och snacka om det åså :D

2008-05-16 @ 19:30:38
Postat av: Tanja

svar: nej det är nog ganska svårt populär var den i alla fall!

haha ibörjan hade vi nog inte det, belive me or not men jag var "EMO" för kanske tre månader sedan, nja fan inte ens det, jävlitg mycket "EMO" fast jag tröttnad efter 3 år, alla baraöverdrev det så jag bestämmde mig själv för att "mogna" om man kan säga så!jag älsakr också modet som är nu :D Helt underbart!

Jo jag hörde detta, så himla dåligt! Ni ska ses i helgen som kommer nu va? :)

2008-05-16 @ 19:49:08
Postat av: Tanja

hahah du trodde så rätt så!
Mjo fast faktiskt så saknar jag det, eller ja alltså det speglade mig själv en hel del, jag är lite deppig av mig(som jag inte försöker visa utåt) och det speglade min klädstil innan, så ibland känns det lite tomt, fast nu trivs jag tusen gånger bättre i detta, så jag är glad att jag ändrades!

men skolvckorna går ganska snabbt, för man har så mycket att tänka på, sen är det ju faktiskt snart lov också :D

2008-05-16 @ 20:10:41
Postat av: Tanja

Svar: ja Jalle har kommit fast jag har sovit lite nu, e bara spelar de pojkarna, haha :) haha du skulle ju också vatt här! Så kunde du underhållt mig Haha, så ahde ju allla vunnit på det :P

2008-05-16 @ 23:21:27
Postat av: Therese

Lycka till nu! :) Tänk på att du kan delta en gång/dag. Alltså ett blogginlägg+en kommentar/dag. (:

2008-05-17 @ 00:38:47
URL: http://metrobloggen.se/thessan
Postat av: The City

Nja, alltså hade den vart rätt längd och så, kanske.
Men när den till och med är för kort för Kenza, jadå är det ingen idé liksom ;)

2008-05-17 @ 10:56:15
URL: http://thecity.blogg.se
Postat av: andrea

fyndigt att köpa den och sedan lägga upp den på internet! men aldrig att jag skulle köpa något från HM för 1000kr.. :p

2008-05-17 @ 13:51:56
URL: http://andreaclausen.blogg.se
Postat av: Therese

Svar: Det står i min blogg. :) Storlek 36 är det. :)
Tänk på att man kan delta fler gånger (1 gång/dag med ett blogginlägg+kommentar, det räcker inte bara med kommentar alltså). Bevaka gärna min blogg på http://bloggkoll.com för att hålla dig uppdaterad? både om den här tävlingen och kommande tävlingar, det kommer att dyka upp liknande tävlingar troligtvis varje vecka. Lycka till nuu! (:

2008-05-17 @ 22:07:28
URL: http://metrobloggen.se/thessan

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback