DRÖMKLÄNNINGEN

                  image849  image850

Som jag har letat efter en vacker blommig klänning precis som denna! Den kommer från Indiska och kostar 249 kr. Men som vanligt så har jag inga pengar så jag kan inte köpa den. Kanske kan vi gå en sväng på stan när vi åker till Eskilstuna om två veckor och kanske kan jag prova den då. Bara för att bli ännu mer förälskad i den! Jag vet att den ser lite hängig ut, men kolla bara här nedan. Är den inte helt underbar till gladiatorsandaler och med ett skärp i midjan? Bilderna är låndade av Kelly.

image852

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Ja den är verkligen grymt söt :D

2008-05-29 @ 23:44:48
URL: http://www.wysteriiasblogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback