DOFTLJUS TILL BRUDPARET

image757
Känner du någon som snart ska gifta sig eller vill du bara skämma bort dig själv? Då kan jag tipsa dig om att ge bort dessa doftljus från Voluspa. Voluspa betyder "bringer of wisdom" och är kända för sin underbara doft och långa brinntid. De har även delats ut i kändisarnas goodie bags på Oscarsgalan! Finns att köpa hos Accessora för 299 kr men just nu är det rea och de kostar 239 kr.

Jag älskar verkligen allt romantiskt och lantligt som finns hos Accessora. Jag skulle vilja ha allt!

Kommentarer
Postat av: Debbie

Ja, dom har massa fina saker! Jag har ett av deras ljus, fint mönster och luktar gott :)

2008-05-12 @ 20:08:15
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: Tanja

Svar: Det är nog faktiskt jag som inte svarat dig, jag har inte varit hemma i helgen och datorn har jag inte tagit mig tiden till så jag bet om ursäkt! :) Ja ellerhur, man tänker hela tiden hur mycket man måste spara men inte gör man det heller, känner mig dålig, men skönt att veta att man inte är ensam iaf haha. Jag tycker också den vita äär okej, eller det man ser av den iaf, men det andra skulle jag inte ens vilja bära faktiskt så då blev jag lite besviken. Jag gillar dem också men jag vet inte, haha fast de va inte spec dyra har jag för mig så kanske ändå, hehe.

JasÅ? vad bra att jag skrev det då, jag tyckte väl att alla kunde få en förklaring till det hela eftersom det inte är det vanligaste att heta, men nu vet ni iaf! :)

Nejdå den var inte alls rörig och ha det så bra själv :D

2008-05-12 @ 20:09:19
URL: http://imbobbybrown.blogspot.com/
Postat av: NADIA

Sv. Jorå, kan hjälpa dig. Men vart menar du? Mellan dina kommentarer, eller mellan dina inlägg?

2008-05-12 @ 21:42:00
URL: http://zoegaz.blogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback